godmorgon

ja godmorgon alla där ute...
hoppas ni har det bra...

åååh idag e det föräldra möte på chloes skola
f-3 alla föräldrar
åh finns det nå värre med stor möten???
jag e liksom yngst :(
visst va 19 när jag vart gravid men hann faktiskt fylla 20 innan
chloe kom
men men de flesta e ju i mammas ålder
hua så de tittar på en så :)

sen när man kommer höggravid hahahaha
ja du jag vet inte folk blir lite förvånad ibland
när de får reda på att jag fyller faktiskt 30 i år.....
jag ser tydligen inte ut som en 30 åring:)

men men ska väll rulla dit ikväll.....


igår hade chloe sin första tränings match
mot team huddik
skit kul åh se på....
va så duktiga så alla tjejer......

snart dags att börja spela riktiga matcher.....

ja åh hugo ska till sin skola imorgon åh hälsa på
och på torsdag....

ja dagarna fylls med aktiviteter
skit skoj
men tungt....
börjar bli väldigt tung nu alltså
men snart är det den andra
åh då vet vi ju vilket datum det blir
vill ha före midsommar jag!!!!!!

nej färdig babblat från min sida nu


v 34 nu


stortjejen


på väg till matchen


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: