men

jag har ju lyckats sjabbla till bloggen helt :P

HJÄLP mig
PLEASE ??????

jaja löser sig nog......

stor åh tjock
känner jag mig just nu
hua...

så ska man upp till s-vall runt den sista
ska väll krasch landa hos moder....
sen ska vi fixa barnis
åh iväg på 30/20 års partaj
känns ju oerhört lockande i mitt tillstånd
höggravid åh elak :)

nej kan ju bli skoj
sen ja att folk får se hur fet man e nu
kan ju va bra så alla tycker man blivit smal sen då :P:P:P

..............Så trött på dig så trött på dig.......


ååååh jag kommer verkligen behöva göra bröstförminskning sen
med lite tur kan jag nog slippa betala för skiten oxå...
då jag redan har ett ganska stort rygg problem
*sedan vissa incidenter som skedde i skönvik :)*
för nu e boobsen mina enorma
tycker de kan sluta växa nu.....

jaja ska väll lägga mig nu
åh invänta den magiska siffran 35 :)
för ja tiden e snart slut
åh tänk om något sker när vi åker upp
hua vill verkligen inte hamna i sundsvall
nej då får fan Michaela skjutsa ner mig till huddik
:P:P:P

natti natti

Postat av: Michaela

Hhah klart jag skjusar dig dit ;)

2009-05-15 @ 08:35:46
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: