mvc

ja nu har man äntligen kommit hem igen
efter en eller 2 svettiga bussåkningar.....

allt såg bara bra ut...
hjärtljuden låg på 137 (som vanligt)
sf måttet 35,5 ( ja så jag e stor tydligen :))
vikt 98,3 *snyyyyft*
och bebisen e helt fixerad nu
hon kunde inte rubba den :):)
glidit ner lite åh helt fixerad
underbart ska man gå så i 5 veckor till hahah
suck :)

ja så fick man
en massa papper som ska fyllas i
åh vi fixa till allt annat

så tog man en sväng på stan
sen till bussen åh hem...

ja så har man resten av dagen kvar då
chloes utvecklingssamtal
hugos fotboll
åh ja
så va det disco oxå
fan måste påmina karln att ta ut pengar tilldet


jaja höres senare.

Postat av: Frida

JAG HAR INGEN PHOTOSHOP :'o(



Simon tog bort allt på datorn för ett tag sedan och installerad allting på nytt. Så då rök mitt ps, men jag väntar på ett nytt här i veckan. Men tilsvidare kan jag göra det jag kan iaf, fast utan bilder?

2009-05-20 @ 12:48:35
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hej hej!

Välkommen in i vikt klubben..

Hoppas allt går bra ska hem packa och dra upp över kram krma

2009-05-20 @ 13:00:02
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: johanna

ja du ser större ut än vad sf måttet visade själv hade jag ett sf mått på 44 cm i samma vecka :)

Lider med dig ha en bra dag./ Johanna

2009-05-20 @ 14:21:19

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: