så där ja

så va man äntligen hemma igen
efter flera timmar på sjukhuset
blä :(

fick vänta i över 1 timma
då dr va på akut snitt....

men sen när vi väl kom in så
gjordes allt
ctg kurva
ultraljud både ut och invändigt :)
kolla njurar
gjorde nån odling
kolla urin

åh allt såg perfekt ut
livmodern va som den skulle

bebis ligger med huvudet neråt
fixerat åh har glidit ner lite
men livmodern va opåverkad av det
så allt lugnt där

sen det sista han gör
är att trycka med tummen på blygdbenet
åh en annan skriker rakt ut
:)

japp jag har ett taskigt fall av foglossning
trevligt
trodde helt allvarligt att det inte kunde göra så här ont
för det enda jag reagerat på e trycket jag haft som e olidligt :(
men men
som dr sa det är 4e barnet
och det är 2 täta graviditeter
kroppens alla hinnor åh grejer e mer slitna nu
så då kan man få lättare ont

ok jag brukar ha hög smärt gräns men men

men fy vad skönt att de kolla upp allt idag
att de tog en på allvar typ :P

så nu vet jag att foglossning kan göra nå djävulskt ont
:(

så ja nu ska jag sluta gnälla åh bara stå ut
tills det är snitt dags

tjingeling

Postat av: Carro

Vad skönt att höra att allt var ok.

Jobbigt med foglossning, när ska du snittas då?

Kram

2009-05-07 @ 17:53:21
URL: http://famturner.blogspot.com
Postat av: jossan

skönt att de gick så bra:)trist att du ska behöva gå med de onda,men de är ju värt de i slutändan:)och de viktigaste var ju att de inte var något "allvarligare"...

2009-05-07 @ 20:55:34
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: