så där ja

så har vi nyss ätit
fisk åh potatis längesen nu
gott gott

ska göra fisk med potatis i folie nån dag
åh slänga på grillen
det e ju så gott ju

ne ska lägga mig åh vila en sväng känner jag
suck
kan man bli större än jag nu
gruvar mig lite nu inför de sista veckorna
för det e då kilona brukar komma

hm vägde runt 67 när jag skrev in mig när jag väntade neo
vägde 91 på denna inskrivning
plus 24 kilo typ hahaha
åh nu väger man lite mer än 91
åh rubbet ska bort......

ja men går man inte ner när man har en snart 1 åring
som springer runt här hemma och en bebis
plus 2 stora så ja vikten kommer nog glida av
hur fort e ju frågan

men snitt ärret kan ju vara svullet väldigt länge
så man kanske inte ska ha allt för stor panik

:)

nej vilo tajm


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: