*suck*

ibland blir allt bara en stor suck....
åh lite halv stressad för morgon dagen
åh ikväll

massor inbokat på en åh samma gång :(
lämna hugo på skolan, chloe till tandis
kent in åh dona i huddik
dom ringde idag
så ja trevligt trevligt

lika på torsdag
fast då ska pappa kent gå på
utvecklingssamtalet med hugo
han fick välja möte idag eller på torsdag
haha han valde på torsdag rakt av han :P:P

alltså måste nog ringa posten :)
inte ett brev på hela veckan
en annan som brukar få en massa trevliga brev
*inkasso åh skit*
men kom ju på det idag
jag har ju betalat av nästan allt ju
klart brevlådan blir tom då :P:P

men brevlådan va helt tom idag oxå
suuuuuuck
ja jag ska väll ringa dom
för jag skulle ju ringa om vi inte fått pengarna
senast idag!!!!!

bök åh stök




ååååååhhhhhh
jag vill verkligen få ihop det till i juli
men det ser fan mörkt ut
:(:(

men men under kan ske har jag hört!!!

jaja höres senare då.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: