tyst

ja det är väldigt tyst här hemma just nu

hugo är på utflykt med förskolan åh några från pilen
så imorse stod man åh gjorde iordning massäck
macka,frukt åh festis plus en saft flaska.....

skönt att skolan/dagis sagt ifrån för godis åh dyl
att de inte får ha med sådant tycker jag e skönt det...


chloe började imorse oxå
sucka
fin period hon e i.
fast idag va det mildare åh i 5 min
för precis när hon skulle gå
så hittade hon inte sin cykel nyckel
men men som jag sagt till damen våran
hänger hon den där hon ska när hon kommer hem
så finns den där på morgonen
så nu e det dags för fröken slarv att bli lite mer noggran
så ja hon gick idag........ hon får leta när hon kommer hem igen :)

och lillemannen han vilar just nu
men ja kliver man upp kvart i 7 åh går runt åh bara gör hyss i
3 timmar så blir man lite trött på ögat :)
hade sönder min fin fin ugnsform idag oxå....
kom in i ett skåp
hur vet jaginte ......
sen hörde man klirr

ja den var stor åh tjock åh rejäl
trodde den skulle hålla för mer...

och vad gör neo då?
han skrattar
lite hulligan det där.
för humör det har han.......

nej ska plocka undan lite här hemma

åh så håller man på att tvätta neos alla kläder....
han har fått utslag på hela magen åh ryggen
så inatt fick han sova i bara en up&go blöja
ser genast mycket bättre ut
men jag har min misstanke emot tvättmedlet oxå
så igår köpte vi det vi brukar ha via
så nu ska alla hans prylar tvättas......

ja nästa tisdag då har man ett datum hel skumt

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: