det slog mig

ja det slog mig hårt
jag har mycket att vara tacksam över
surfade in på en av alla bloggar jag läser
honungspojken
läste och såg de vackra bilderna
men efter honungspappans ord
(man får scrolla ner lite i den bloggen så hittar man honungspappan)
kan jag bara komma på ett ord
tacksam
tack för att ni delar med er utav erat liv
så att sådana som jag inser hur lyckligt lottad man är
trots allt som skett i ens liv
tack

Postat av: pernilla

hej! vilken trevlig blogg du har och vilken fin liten dotter :)

2009-11-17 @ 14:30:21
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Mary

jag skickade in om vb i sept men har inte skickat in läkarintyget som jag fick hem hit förra veckan så jag ska komplettera med det så får vi se vad som händer..läkaren har skrivit "på sikt", på frågan om barnet är i behov av mera tillsyn..vi får väl se hur fk ser på det.. Vart går ni stödteckenkurs?

2009-11-17 @ 16:27:10

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: