en helt ny värld

har man vaknat upp till idag
världen är helt plötsligt så mycket större

så vad ska jag göra idag då?
ska väll klä på alla här hemma
åka in till hab i huddik
dom ringde igår , hjälmen jag hade frågat om
ja den hade kommit nu?
haha enda jag gjorde för 2 v sen var att fråga om en mjukare
smidigare hjälm till alina om det var något hab kunde hjälpa oss med
eller om vi skulle bekosta den själv (den kostar ändå 1000 kr)
dom skulle återkomma om det
och ja nu är den här :):)
så tackar tackar för den servicen......

lyckokänslan är totalt
och självkänslan är på topp
jag lyckades ta körkort på mindre än 2 mån
16000 kr har man slängt ut allt som allt
så ja allt e betalt och klart.....
så så skönt

nä nu ska jag klä på mig
och byta på stinkbomben brevid mig ...

Postat av: Malin

Hur mycke körde du Å vart körde du när du tok lappen? Måste ta körkort nu...Jag blir juh galen på detta snyltåkande med David hela tiden. Han hällsar btw att du är super bra :)



Ha en bra dag å kör inte upp veckans bensinbudget på en dag nu :P

2009-11-20 @ 09:49:11
URL: http://hazzel.bloggagratis.se/
Postat av: Jossan&Teus

Enormt stort GRATTIS :D

2009-11-20 @ 23:29:35
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Amelia & Amandas Mammma

Jätte kul för dig!!! De e ju trots att en livsinvestering=) Så dom pengarna har du snart tjänat igen... Det är ju en otolig frihet, å lättsant mär man har barn... Ha det bra!!!

2009-11-21 @ 01:07:15
URL: http://www.bilddagboken.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: