!!

snöat hela dagen lång idag
haft en neo hemma då han hade 37,9 imorse
så lika bra han får vara hemma resten utav veckan..

nu har fastern åkt hem igen *snyft snyft*
alltid lika skoj när hon kommer ned....

nu har man maten i ugnen
som vanligt
jag använder min ugn väldigt mycket har jag kommit på....

igår kom alinas gåstol
så den fick hon självklart test sitta direkt
funka fin fint med lite kuddar och filtar runtomkring sig...

äh jag är trött jag orkar inte skriva mer
har varit helt slut i flera dagar super jobbigt
men men kanske luften börjat gå ur en annan
nu när man fixat teorin, snart färdig med stöd tecken kursen
kanske kanske man kan varva ned snart igen då

fick tag i barnkliniken igår
de hade inte gjort något schema ännu för december
men hon trodde alina skulle få tid i början av januari för andra hjärtul et
åh sucka, jag vill ha det gjort- ja helst igår :P
men men

nä nu gav jag upp




Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: