hallå där

hejsan
hur har ni alla det???

jag har bara tagit det lugnt och ja andats kan man säga
jag är helt slut i både kropp och själ

men så är 2 stora saker i mitt liv fixat
så man kan andas ut på ett helt annat sätt
dagis här i byn ska ha en stor eloge
dom har redan börjat styra och ställa iordning inför alinas ankomst
tills nästa höst... vet ni hur skönt det känns?
ni kan inte ana

hjärtul nästa vecka då
och vägning och mätning
och vanliga bvc sprutorna

snart blir man 30 oxå
och får inte jag en crosstrainer då
då kommer jag bli suris som faen :)

jaja ett litet livstecken från mig
hihi en rolig sak
vet ni hur många mil jag har kört på 1 vecka???
70 mil!!
japp tar igen för förlorad tid heter det va :P


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: