helt ok

japp
mina prover såg helt exemplariska ut
inga fel här inte ......
vet inte riktigt vad jag sa tycka om det.
men får kallelse om några månader ang saken på halsen
bara lära sig att leva med den då
*nu syns den ju inte super mycket, men jag vet att den finns där,jobbigt ju*

god mat lyckades man få till idag oxå.
chokladpudding ska vi alla äta om ett litet tag


isallt ute idag.

nu börjar nerverna komma
och dom har slagit till på hög nivå
mindre än en vecka kvar
iiiiiiiihhhh
hoppas hoppas

annars får man vänta ett litet tag till
om man bommar uppkörningen , lite halv drygt

jag önsar mig en orbitek eller crosstrainer i födelsedags present
brukar aldrig önska mig saker utan jag nöjer mig med det jag får
men i år SKA jag ha en sådan annars kommer jag bli apsuris :):)

nääääääääää ska hitta på något annat att fördriva min tid med

trevlig helg på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: