hockey

är det på tvn för tillfället
därför tillbringar jag lite tid framför datorn istället...
mycket mer roande....

gjorde rent den bärbara datorn förut
vilket resulterade i 4 uppsugna tagenter
så man fick göra lite operation ''gräva dammsugar påse''
usch och blä men jag återfann all som försvann :)
plus att jag hittade '' tecknena igen :)
och nu funkar mitt tangentbord som det ska ....


har ett X antal bloggar som jag följer (många ds bloggar och även andra)
en del av dem jag följer börjar bli ganska stor i blogg världen nu
vilken press det måste innebär på något sätt....

man måste skriva korrekt och bra
man kan liksom inte bara slänga ur sig saker så där huxflux som vi vanliga ''osynliga'' kan.
nä jag nöjer mig med min trogna lilla skara som följer min blogg...
för som jag ser det så är min blogg tillför mina barn
när dom blir större att få läsa mammas ord och tankar om allt...
:P

äh nu ska jag nörda vidare

Postat av: Sanna

Jaså? Tack :) Jag har ändå visat min poäng nu =P

2009-11-14 @ 20:58:59
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: