i min ensamhet

sitter jag nu vid köksbordet  , dricker lite kaffe och pillar på datorn
alina ligger i sin babytraveler och sover så söt.
hon var vaken hela vägen till skolan och dagis
10 steg ifrån ytterdörren slog hon igen sin blåa :)

men tyvärr så har det blåssat upp stora mörka moln
vid horisonten :(

hon har fått tillbaka den där hostan igen
igår kväll var det första gången sedan augusti
som hon fick puffar från sin puffare..
och idag låter hon lika rosslig

åh detta blir jag tok nervis över
sist fick vi läggas in.

men nej nu ska vi inte ta ut händelser i förväg

för i 2 dagar nu har hon bajsat utav dess like
har kännt i munnen nej känns inget
vänta mig inget heller , då som jag förstått det
så får DS barn tänder lite senare än andra?

men tecknena är ju lite lika broderns
som precis fått 5 nya tänder :)

så ja vi får se vart det hela slutar

ny vecka, kanske den mest viktigaste veckan i hela mitt liv :)
hua
att få körkort måste vara en av dessa stora grejer som kan ske i ens liv
och det är ju 50 % chans att jag klarar uppkörningen .....

återstår att se

nu ska jag läsa lite bloggar

hur gör man för att bli benmärgs donator???? har funderat på det länge
och ja efter alina kom då har jag bestämt mig
här ska allt doneras.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: