lördag

fick sovmorgon idag
klev upp runt halv elva , då ringde grannen
fråga om jag skulle in till huddik något :)
nä men jag kan skjutsa dig tyckte jag .
så mycket som dom funnits där för oss på alla sätt och vis..

så det vart en sväng på dollar
lördags godis inhandlades tog en sväng till coop oxå
inhandla blöjor och en stor ost :P

vad mer??
man blir bara matt om man tänker på en del runtikring en
men men
orkar inte riktigt engagera mig....

tycker bara du är störd, som snackar så
och säger eller uttrycker dig så idiotiskt.....



nä nu ska jag fortsätta julpynta och fixa här hemma
har fått en massa gjort på sistonde
skönt det

vi lever och mår bra
älskar min stora familj <3

neo klättrar överallt


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: