seriöst???

läste en artikel idag
http://st.nu/start/timra/1.1486522
alltså börjar inte det hela spåra ur lite????
vem vill bo så???
är det så när man går i pension då ska vi stoppas in på ett hem och förvars
tills man trillar av pinnen????

säg mig vem vill bo så?????

och med tanke på vad äldre får betala för sin boenden
så är det fan skandal......

vem ska man klaga till????

jag tänker på de äldre.
nej jag hade hellre sett till att mina släktingar bott hemma hos mig
det är dom värd att få den bästa vård som finns
det är ju trotts allt våra äldre medmänniskor som byggt upp vårat land!!
kanske ska visa dem lite mer respekt än så här.....


och visst hygienen är viktig.
men när det börjar se ut som instutioner eller värre
då börjar man reagera....

åh vad irriterad jag vart känner jag

hade jag varit en anhörig hade jag gnällt som f*n över detta

Postat av: Chrille

Så är det inte där jag jobbar som tur är, än iaf...

men ja det är väl så det kommer bli när man är gammal, man får stå i en skrubb med dropp i armen :)

2009-11-01 @ 14:58:05
Postat av: Linda

Fy fan vad hemskt :S är de verkligen så man ska tillbringa sin sista tid i livet. de är ju inte klokt!!! undrar hur de är när man själv blir så gammal kan man ju tänka :S

2009-11-05 @ 18:47:26
URL: http://KrantzBylund.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: