Söndag morgon

eller morgon och morgon
känns ju som det vore på eftermiddagen
då vi varit uppe ett tag :)

pappans sovmorgon
så han ligger och snarkr sött
alina ligger på sitt täcke i tv rummet
kollar på bondgården....hon pratar i kapp med tvn
sötisen där

neo han bygger med klossar och irriterar storebror
som sitter vid sin dator...
stortjejen ja hon har nyss ätit frukost...

livet lunkar på
i en lugn och skön takt...

usch jag är verkligen tok klumpig på att formulera mig ibland
och missa ord när jag skriver.
min hjärna tänker fortare än jag skriver :P:P
så om du får nå kommentarer utav mig som lite halv galna
tänk på att jag har 4 barn och är allmänt förvirrad :)
skyller på det....

ja så får man även snällt vänta hela denna vecka innan det är dags för test 2...

nu ska jag läsa alla min bloggar som man läser....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: