söndag

och stor barnen är på äventyr
ryktet att mamman i familjen skaffat körkort har gått fort fram :)
kompisar som bor en bit längre bort har ringt
leeeek dags :)
hihi
skoj skoj

ska snart hämta chloe som e på bio just nu
på upp eller vad den nu heter

lugn helg
massor som sker inget man ids skriva här
då jag inte ens vet om det är värt att lägga sig i
suck
allt jag säger för stunden

jaja ett livstecken ifrån mig

en sak vet jag ,jag vill aldrig vara utan körkort igen iallafall!!

Postat av: madde

Hej Tack för att du dela med dig =) OK, tror jag ska testa ikväll har mild havrevälling från nestle:)

men alltså hur många grr per dag kan dom äta välling? jag har hört Max 3 grr. tänkte eftersom du tog bort ersättningen helt sen? alltså vad åt dom mer?=)



2009-11-22 @ 17:21:32
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: ulrika

Ett stort grattis till körkortet....Från Michaelas mamma

2009-11-24 @ 13:36:21

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: