träningsvärk

har jag idag :)
hihi

tog en sväng i grannens bil igår
då min bil tydligen bestämde sig inne i huddik
att nu skulle inte han starta mer
väääldigt skoj mitt inne i huddik :)

så vi var upp till sundsvall
hämta hem brosans hund
in en sväng på biltema
så bilen kan bli fixad
och ica maxi

sen träffa vi ju sötaste ella...

hihi
inne på biltema , gick det förbi en kvinna
jag kolla på henne (typ tok stirra)
medans jag tänkte fan jag känner igen henne
ja ni vet när man får den där känslan att man vet eller känner personen
var på väg att heja men nä tänk om man hade fel liksom :P:P

så nu så här i efterhand så kan jag säga Hej Michaelas mamma :):)
hahaha
hjärnan fungerade inte alls igår, va toktrött efter körningen

så nu har jag kört ned brum (neos fina ord för bilen) till garaget
och grannen skjutsa hem mig
kent och hugo for ned dit
så får se om det sker under idag då......



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: