godnatt

ja nu säger man godnatt till världen
ska upp early in the moorning....
ska med 8a bussen, lär ju frysa häcken av mig...

gjorde slut testet igen ikväll och vägmärken 69 rätt på båda
:)
skryt skryt skryt
jag vet, haha få se om man skryter efter teori provet då hehehe

:P

så länge man har barnasinnet kvar....
viktigaste utav allt, man kan ju inte bli en nucka på heltid hua

fått min först rynka oxå *jorden går under snart*
mellan ögonbrynen, jag har suttit och rynkat ihop då så jävla hårt nu när jag kört
så nu har jag en rynka där uber sexig -jag vet
botox here i come :)
japp japp när man klivit över 30 då e det dags
dags för en massa spackel i fejan.....
och man får väll börja lite lätt med injektioner i kroppen av olika slag
*skönhets ingrepp nu , inget annat*
botox,läpp fyllning
sen när man blivit beroende av den skiten
då kan man gå över till de tyngre grejerna
större bröst, borttagning av fett på magen
listan kan göras lång lång....

nej godnatt på er



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: