goooodmorgon världen

how are u today?
hm på min sov morgon,då vaknar man halvtio och e klarvaken
det tackar vi för.....
men men ,hugo stack just till sin kompis, chloe väntar på sin
för hon ska sova borta idag och jag misstänker att det kommer spenderas måååånga timmar
med hästar :) hon börjar bli tok duktig på ridning och även allt där ikring....
väldigt viktigt att dom även får lära sig att utfodra hästar , mocka u name it
så dom får göra allt det och belöningen blir att rida....

så hon kommer ha super skoj.....

neo och alina sover pappan lika så på soffan just nu...

jag har fortfarande ett sådant där dumt smile på mina läppar.....
tamefan det tog inte flera år :)
men som jag sagt till min körskole lärare
jag har fan inte varit mogen förut, nu fattar jag allt på ett helt annat sätt....
och jag e inte lika rädd för krockar eller dyl längre heller.....
det har varit en stoor rädsla, men som han sa.
nu har ju jag kontrollen jag behöver inte förlita mig på andra.

en vis man han :)
nä kan verkligen rekomendera wadens inne i huddik....


näää ska läsa lite bloggar, göra kaffe och ta dagen med ro

Postat av: josse faster

Ja är påååååå, självklart vill jag med =) wiiie



Jo jag kommer nog håll käften ett tag bara för skojs skull, får vi se hur skoj kommunikation det är ;) :P



Har skickat ett paket nu så hoppas det dyker upp på måndag eller tisdag!

2009-10-10 @ 15:32:48
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: