mäh

jag glömde det allra viktigaste
lilltrollet Alina
har ikväll fått på sig st 62 i kläder och de passar
wiiiieeeeehoooo
nu ska hennes nya garderob fram :P:P

skulle bjudit på en fin fin bild på sötnosen
men min laddare har sagt upp sig tydligen
så jag e hyffsat less.... få se om man slänger den åt helvetet eller om det fixar till sig =
karln fixar det....

och fick ju träffa den sötaste idag Mathias, som både pussade på linda och bebis....
:)
hade 3 hulliganer här hemma idag
rasmus , mathias och neo
fullt ös medvetslös.....
michaela höll bebis, mata , bytte sövde (hon somna stenhårt:))
jag höll inte min lillbebis mycket........
nej så man hade sällskap av michaela och jeanette idag

för gissa 3 gånger vad de respektive höll på med???
ja kan du inte lista ut det då känner du dom faen inte :P:P

Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Hehe vilket hopp från S-vall ner till Örebro =P



Men nä ingen av dom ställerna har jag varit bosatta i =) Endast Gävle har jag haft mitt hem i.

Kanske varit här någon gång? =)

2009-10-12 @ 00:46:54
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: