visa legg tack

fick jag höra när jag skulle köpa cigg inne i stan idag
Seriöst fick killen tillbaks utav mig.
ja alla under 25 måste visa legg
ok jag fyller 30 i december mummlade jag när jag gav han mitt legg...
ja men det är så svårt ibland....

öööh ok jag tycker inte att jag ser super ung ut längre ):)
men att tro att man e 17 e lite överdrivet
jag lovar killen som fråga e yngre än mig!!!

men klart om man kollade idag på stan
så var alla uppklädda från topp till tå
spacklade som fan var typ alla *även killarna:P*

här kom en annan i mina adidas mjukis byxor,blå champion tröja
och vita didrikson vindjacka + mina uuuber sexiga svarta körskor = plattfot
håret halvrufsigt då jag inte brydde mig så hårt imorse :)

så jag kanske såg ut som en snorunge idag bland alla snyggingar på stan....

vart lång dag i staden idag
körde 2 lektioner idag.... omkörning och utbildningskontroll
kom hem vid 4 tiden.

åt tacos sen har man bara segat på
karln håller på i tvättstugan idag :)
<3 kärlek det!
snart firar vi 3års jubileum som gifta...

pluttan är enormt piggelin av sig
men hon känns svagare vissa dagar än andra
och att använda benen det gör hon typ aldrig...
nej nu överdrev jag.
det går upp och ned det där

känns som om att jag missar en massa när jag e tok koncentrerad på körkortet
men men snart kommer jag och pluttan ha våran egen tid igen helt själva <3

hoppas ni får en trevlig helg där ute

Postat av: Tessan å Eddie

Jag ha pratat med min barnmorska och jag får föda normalt. Men skulle det bli snitt denna gång får jag inte föda riktigt om vi skulle skaffa en 3:e.. Vissa tycker jag ska ta planerat snitt denna gång för att det inte ska hända samma som sist, men jag vägra ge upp nu lixom innan de ens e klart. Jag ska föda riktigt och går det inte så får de bli snitt, men vill pröva föda riktigt. Ska få gå till en aurora barnmorska på sjukhuset för att planera förlossningen, eftersom det blev så akut med eddie och jag är rädd att samma sak ska hända. så om jag skulle känna att det inte går riktigt kan jag kräva snitt och då måste dom snitta mig. men som sagt ska pröva vanligt och funka de är det inte så mycket att göra, får vara glad att jag ha eddie vid liv det hade kunnat vara värre... man vill ju inte ha snitt men blir det så är det så, man får tänka på att man fått sitt barn =)

2009-10-30 @ 21:55:11
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: