åh

strax efter jag skrivit mitt förra inlägg
så ringde chloe från skolan, det kliade och gjorde ont
pratade med cloes fröken och chloe kom hem
ringde vårdcentralen,fick en tid till en sköterska
då hon inte riktigt trodd epå mig att chloes märken va överallt och såg hemska ut!

kom ned till halv två, oj utbrister hon , var det så pass allvarligt ändå?
hon tyckte vi skulle se en dr , fick en ny tid till kvart i tre
då ringde jag mannen fråga om han hade tid att komma hem tills dess
kände paniken komma lite lätt om man var tvungen att gå dit med 4 ungar :)

han kom hem, vi gick dit
hon fick en kortison kur.
hon ska hålla sig undan citron/lime och kantareller
(eftersom det är det enda jag kommit på som är annorlunda osm hon fått i sig)
fick även tavegyl utskrivet som hon ska ät 5 dagar

(tavegyl itabblettform,första gången hon fått tabb men det gick super bra)

märkena och kliningarna kan sitta i upp till en vecka
men blir hon sämre, ska jag ringa på en gång
så ska de göra prover,, prover kommer göras framöver ändå
men om det vart mer akut och märkena inte ger med sig

så idag har jag verkligen sprungit fram och till


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: