äntligen fredag <3

hua så skönt....
tog en sväng utåt igår
men kent kom ju hem kl 19 och 20 va det bäck svart i skogen
haha
men jag fick ihop lite på typ 30 min
men men fick komma ut en sväng
sen hem hämtade tvätten i stor tvättstugan....

in duschade, sen beställde vi mat från pizzan
mmmmmmm är allt jag säger
hihi pizzabagaren beställde 2,5 kg trattisar....

så idag ska jag till närmaste stället
på lördag ska jag långt ut åt pip (har inte ens teckning på luren)
och på söndag likaså fast åt andra hållet :)

japp japp här kränger man iväg trattisar till folk :)
men men jag älskar att springa i skogen.
jag ha själv frysen full och torkade trattisar....
så varför inte..

så vid 4 tiden då drar man....

chloe vaknade på heeeelt fel sida idag
alltid lika trevligt när det sker
och hon fick inte ha shorts och linne
-fy fan vilken jävla elak kärring du är
var det någon som skrek <3
så efter lite tårar,några förlåt så kom hon iväg.
inte lätt ibland...

hugo har varit vaken sen kl 06!!!
så han kommer ju bli uber rolig senare vilken tur pappan
får ta hand om det då....
och han är frisk igen

lillpluttan hon är snuvig hon
hennes feber steg igår kväll
men nu på morgonen när jag tog tempen så är febern borta
det tackar vi för...

neo han är på inskolning just nu
så nu ska man njuta av tystnaden med den lilla
vi ska bara ligga åh glo på tv
alla så kallade måste dom kan vänta dom!!

Postat av: Alexandra

jag vill också ha trattisar ju hmmmmmmmmm

2009-09-11 @ 10:48:48
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: