bolibompa

just nu hör manneo sitta och skratta
prata med chloe och huo och skratta lite till
han har kommit på att barnproram det är ju skoj ju :P

:)
sitter själv med Alina på bröstet
och kollar på Amazing race.
gillar den serien.
skulle va häftigt att få va med i ett sådant program
man slipper tjafset och draman...
med lite tur och talang för olika saker
kan man ta sig långt!

snart dagsför kvällsfika

packa i ordning allt inför skolan
frukt i påsarna

trött i kroppen är jag
tjock är jag :)
men men så länge man går ned
så går det ju åt rätt håll...
har mina bra veckor och mindre bra veckor
kan vara utan godis och dricka i flera dagar/veckor
sen får man en dag som man tar igen de där bra veckorna
hahahaha...

linda i ett nöt skal.

får se hur allt löser sig.

sådant som tden får utvisa.

en massa inläg idag.......

lite halv nervis inför mötet med habliteringen
vad som ska göras och vad de kommer tycka om Alina
om hon har utvecklats som hon ska eller om hon e mer efter
ja ni vet eller nej kanske ni inte vet
men svårt att förklara

har funderat mycket när man har varit ute i skogen
jag är väldigt glad att jag/vi inte fick reda på att Alina hade downs när jag väntade henne
visst visst
jag tog det hårt när vi fick beskedet,då de tog blodprovet
det var ett hårt slag i magen på något sätt
men då hade man inte så mycket att fundera på
man bara tog reda på allt om downs....

hade jag fått besked om det när hon va i magen
då hade jag nog deppat ihop på ett annat sätt...

svårt att förklara men men....

nu det enda man tänker på nu och kämpar på med här hemma
är henns utveckling
man pratar extra mycket med henne
hon får träna musklerna mycket
ger henne massage (det knakar i ena hennes fot nå hemskt)
man är extra noggran...

som med vanliga bebisar då inväntar man ju bara på saker för de sker ändå
med alina så är man tok nojig på att hon ska hamna efter
eller inte utvecklas som hon ska
så här följer vi böckerna punkt till pricka
haha
på sista bebisen då gör man allt efter böckerna!!!!
:)

som sagt nervös inför hab mötet.....
men det kommer nog gå bra...

vi får höras senare
för nu har en fin fin doft spridit sig här.....
:)
blöjbytar dags för hundraelfte gången idag
2 blöjbarn hua ibland vissa dagar gör man inget annat
än byter blöja känns det som....

älskar de mina <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: