en liten virvelvind

springer runt här hemma just nu
igår var neo super duper trött
han sov 1 timma efter maten (vid halv fem till halv sex)
sen vid sju gick han och gnuggade ögonen och pep
badade han och han fick fika och lelle
sen tackade han för sig

halv åtta slog han upp sina blå imorse
och det har v arit fullt ös sedan dess....
har börjat med en riktigt liten tok grej
ska slå på tvn och där den står

så idag har jag hunnit säga nej och ajaj allt för många gånger känns det som
men men han ska snart på dagis ....
skön liten paus för mamman

mamman ska under tiden roa sig med att skura golven och
lägga ut lite komvux böcker på tradera

ingen som behöver ?
jag har
*Arbetsmiljö och säkerhet
*tyska 1
*matte a
*matte b
*religon
*samhällskunskap

bara hojta till.....
kanske ska ringa jenny så hon kan lägga ut på first class åt mig istället
fanjag kommer inte ihåg min inloggen där ju
hm kanske ska ta en sväng förbi där nu på morgonen
hmmmmm
eller så ber jag jenny lägga in *blink blink* :)

nej nu gör virvelvinden nå hyss
för storebror börjar skälla på han
så jag måste kila ....

Postat av: Anonym

Jag ska börja plugga i Januari. Så du får gärna vänta med att sälja böckerna tills jag har varit hos syon :D

2009-09-17 @ 15:19:01
Postat av: MISSEXTRA

Har veckan varit bra hitills?:)

2009-09-17 @ 17:50:53
URL: http://missextra.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: