....

på kortet nedan glömde jag skriva att som vanligt så ger min kamera J**** röda ögon
jag vet jag måste införskaffa en ny
men denna månad blir det inte...
eftersom alla pengar vi får in kommer gå till annat
och vi kommer få snåla på allt..
vissa saker kan maninte snåla på som tex mat och dyl :P
men allt annat
för jag ska inte stå där sen på körskolan
och inte ha råd :)

men men det kommer gå så bra så.
ska börja läsa nu i helgen
har de nyaste teori böckerna så lika bra att börja nu....

för körkort here i come ...
om jag så ska kugga hundra elva gånger på teori och uppkörning
lappen ska vara i min plånbok innan den 15e dec
men helst inom 3 v från det jag startar då mannen
kommer ta ledigt från sitt jobb....

sen efter det kommer ju nästa huvudbry
bilen....
haha som det är nu så får vi ju inte rum i fjortisbilen
:)
karln håller på åh skruvar ihop den nu
men vi alla får ju inte plats i den
så man kanske ska införskaffa sig en gammal flowerpower folka buss :P

den ska helst gå på raps olja oxå :P:P:P
hahaha

nej visst vi lär få spara ihop så man kan köpa någon bra bil
men det lär väll ta ett tag!
men men

det huvudbryet kan jag klaga om när jag väl fått körkoret
nu ska jag ha siktet på att fixa det.....

neos inskolning går som smort, idag hade pappan
varit ute kanske i 5 min med han sen struntade neo i pappan :)
så han gick in och drack kaffe i typ 1½ timma
tills det var dags att gå hem
på måndag ska han äta lunch där
det kommer gå fin fint
nu kan han ju även ha på sig en haklapp utan att grina ihjäl sig
(chloe och hugo har ju ingen så varför ska han? tyckte han först:P)

hörs senare

neo redo för dagis....

Postat av: Alexandra

Skulle vara jätte snällt... om du torka lite åt mig...

Ska väl ut i skogen i helgen och se om jag kan hitta lite men det är dåligt med svamp ner över i år.



Så hur gjorde du för att lyckas ändra bloggen din vill ändra min ja med ju...



Hoppas allt är bra med er...



kram

2009-09-11 @ 17:13:29
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Ladda ner Picasa gratis (om du googlar). Superlätt program där man kan ta bort röda ögon :]

2009-09-11 @ 19:48:42
Postat av: Carro

Yes Självklart :D

2009-09-11 @ 21:44:45
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Malin

Den som gapar efter mycket får inget alls i slutändan.

2009-09-12 @ 17:33:06

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: