förstår inte

varför en del
tycker att de kan skylla vissa saker på mig
och att en del snackar så om mig??????

som jag har sagt innan
finns få som känner mig och som vet vem jag är
som verkligen vet vad jag skulle yttra mig om offentligt
dessa personer är kent, michaela och lillebror nr 1......

att jag ska bli indragen i skit
när jag bor nere i bergsjö
mitt största nöje
är typ att åka till skogen åh plocka svamp
och ta hand om mina 4 älskade barn!!!!

när jag inte ens träffat vissa på flera månader inte ens sett er

jävla idioti!!!

och ja jag tycker du är en dum liten jävla brud
som snackar alldeles för stort för vad din hjärna klarar av....
så jävla less på att höra ditt dumma jävla snack.....
jag tycker du verkligen gör bort dig om och om igen!!!!
lägg ner
jag skiter totalt i dig
så totalt

och ja det är dig jag menar
denna gång kan du ta åt dig....

för du är en dum liten brud
som snackar och gapar om alldeles för mycket

och speciellt om saker du inte har en susning om!!!

idiot!

ha en trevlig kväll ni andra!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: