goodmorgon

jag måste få säga
hua vad skönt det är med dagis ibland :)
nu kan man göra lite saker för sig själv oxå.
så så skönt

missförstå mig inte
älskar alla mina barn skulle inte byta bort mitt liv emot något....
men ibland behöver man få en liten andningspaus
och när man inte haft det på snart 2 år
så känns det hela skönt

och när det går så bra at lämna neo på dagis
då mår man ännu bättre
han bara vinkar hejdå
inga tårar inget grin eller skrik
sötingen våran......

så nu har man en massa egen tid på mån, tis och onsdagar :)
visst lillskrutan är hemma
men hon är liten än sover , äter eller ligger åh pratar i sitt babygym
eller så sitter hon i mammas knä och är nöjd <3

nej nu ska man göra lite teori via nätet då
haha få se hur det går
heja linda :)

Postat av: Carro

Jo hon är så framåt så det kommer inte att bli problem alls , Det brukar vara väntetid på 4 månader, Men vi få se om hon få komma in tidigare =) Vi satt upp att vi vill ha ifrån den 1 okt, Men det går ingen nöd på oss om hon få vara hemma i 4 månader till, Har inget för mig endå tills Januari, Ska nämligen börja plugga då =)

2009-09-22 @ 14:17:22
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: