haha

gjorde första pärmen/provet öh 56 av 70 grattis linda
du kommer nog fixa körkortet nån gång nästa år....
uscha jaja bara plugga plugga som en griiis då.

ska betala in för halkbanan och uppkörningen nu också
fattar inte varför jag inte gjorde det igår
*fattas nån länk i huvudet ibland :P*

har hittat en super rolig blogg....
jag älskar verkligen att läsa hennes blogg.
hon får mig att sitta åh små le och brista ut i skratt

henne hittar du här


sen fick man en beställning på 8 kilo trattisar
-du jag vet inte om det är möjligt ens
nu snackar vi enormt mycket små fula jäklar :P
haha mitt rykte som svampplockerska har spridit sig runt byn
:):))
vet inte om det är ett rykte man vill ha hihihi
jag vill ju vara tuff och cool
nej här är man svampfrun liksom

nej nej dags att ställa sig där man hör hemma vid denna tid då
spisen!
blir skånsk kalops med pärer
se om man lyckas med det annars får dom äta filmjölk
:)

vinkevink

Postat av: Tessan å Eddie

Klart du klara körkortet =)

Kämpa vidare, det lönar sig då de är klart.

2009-09-22 @ 16:24:54
URL: http://mammatessan.blogg.se/
Postat av: Malla

Hello! Vad roligt att du hittat mig :) jag ska försöka fortsätta förgylla ditt liv och givetvis får du länka till mig :)



Jag pluggade också teori på nätet och lånade boken på bibblan...mkt billigare så!

Hörs!

/Malla

2009-09-22 @ 16:35:25
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Josse

Svampfrun det gillar jag, hade tänkt och kika ner men är ju sjuk så jag lovar er att hålla mig borta :P hörs

2009-09-22 @ 20:18:44
URL: http://diskhaxan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: