*måndag*

så vad har man hunnit gjort då?
en massa känns det som..

lämnade av stor barnen på skolan
sen ner på bvc
Alina väger nu 4950 g och är hela 56 lång!!!
hon har växt igen ..... :)

så fick hon 3 mån sprutorna ett i varje ben
åh som hon grina efter har jag aldrig hört denna dam gjort.

tackade för oss
sen in på neos dagis...
där dom tyckte att det gick så bra
så jag kunde gå hem och komma tillbaka vid halv tolv - tolv!!
nu sitter man här hemma med bara 1 bebis

haha ovant och tyst!!

igår hände det något läskigt
efter vi ätit
så kom chloe och sa att det klia överallt
så drar hon upp sin tröja , hon har stora röda utslag överallt
ned på benen , armarna och någon vid halsen
ringde sjuvvårds upp
de trodde som jag att det var en allergisk reaktion på något
(jag misstänker kantarellerna!!!)
som tur va så hade jag ju kortison tabbletter hemma
så jag skulle blanda ut några sånna i vatten
och boka tid hos dr idag för koll!!
idag hade hon något enstaka märke
så japp tror det e kantarellerna hon åt....

men men pratade med dom idag när vi va ned på bvc
ska få dr tid nu i veckan, hon skulle ringa idag på eftermiddagen

nej ska njuta av tystnaden ett tag till

höres senare.

Postat av: Jennie

Annonyma människor gör sig inget besvär här!

Elaka typer kan hålla sina fingrar borta från tangentbordet .....

Tack för att du säger vad du tycker :)Önskar man hade din energi gumman :)

2009-09-14 @ 14:47:05
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: