men

deprimerad man blir då.
suck 59 rätt på alla jävla skit prov ,, hyffsat less
åh jag läser ju men tydligen så vill inte min hjärna fatta trafik regler.
åh alla jävla regler ang cykel jävlar.
:)

ursäkta språket,, men ikväll och under dagen blir det till att plugga då
visst har ju typ 2 v till på mig, men jag blir så frustrerad
för min hjärna tycker att jag kan allt det där
jo men visst sanningen visar sig hårt på provena :(

synd om mig nu......

nej nu ska jag äta 2 chokladkakor på raken bara för att.

mutter mutter sur jag blir,, haha min körlärare ska få lära mig en massa i veckan :)
nej nej skamm den som ger sig men svårt att få godkänt på mer än ett prov eller
och suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

kan skriva om det där i all evighet känns det som

nopp ska väll typ duscha och ta hand om familjen då eller?

hörs och störs

Postat av: en undersköterska på sjukhuset.

undersköterskor med speciella inriktningar?menar du att du har mer erfarenhet än vad dom ha för att du har tre bröder med "olika behov"?Om dom misstänker att din tös kan få svårt mefd talat är det väl bara bra om dom börjar tidigare så hon hinner utveckla sig i tid OM det är något fel?det låter som om du inte vill att dom ska kika på henne.



dom har en lång erfarenhet och dom gör det här bara för att ditt barn ska få den bästa möjliga vård.



ingen kritik alls mot dig, ville bara säga det.



trevlig blogg,

2009-09-26 @ 19:33:58

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: