pain

in my brain .......
åh 2 tuffa kurser på en gång, det tär på hjärnan
som om det skrivs helt galet här fram över i bloggen så vet ni varför
*mer skummt än vanligt vill säga , lite skum saker får ni stå ut med*

klädde på alla barn och tog en promenad ned på byn
skicka paket och handla hem saker till tacos
och som vanligt har vi den underbara 6 åringen som gör precis tvärtemot vad man
säger jämt, varje dag minst hundra gånger....
allt ifråga sätts och nonchalansen från denna herre känns underbar <3

av alla trots åldrar är 6 års värst, men men vi har ju inte kommit till tonåren än :P

har hunnit gjort nån fas också, känner mig oerhört duktig nu på sistonde
gör många meningsfulla saker i mitt liv just nu....
pausen är över , välkommen tillbaka typ.....
inte bara torka, utfodra, plocka undan efter, tvätta städa som ingår om dagarna längre

hm ringde dagis idag också, angående alina , papper ska skickas ut,
ska prata med rektorn imorgon vad det är för papper/intyg som ska inskickas
så man kan få hjälp av hab med det, lika bra att börja nu i GOD tid, så man inte står där om nåt år
och har lite halv panik för att det inte kan fixas till snabbt....
tar ju lite tid att få in resurs folk och så vidare.

men jag kände mig oerhört duktig idag som ringde och styrde upp allt det.
för hur det än blir så måste man ju snart tillbaks på arbetsmarknaden..


nej nu ska jag nog byta om och slå ihop mina blå
för min hjärna går på högvarv och behöver vila......

hihi nu kan jag alla färger (baserna) på teckenspråk... plus en massa annat men färgerna fastna bra idag



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: