sex

kilo fick man ihop...
sitter helt utslagen i soffan , alina ligger och snarkar brevid mig
hon tok slockna efter badet...

en orättvis grej
kent kan sätta sig och börja prata med alina och hon pratar tillbaka
stor ler , skrattar ja hon verkligen bubblar på som en liten fisk
sen tar jag henne , jag ska vara glad om jag får ett leende :P
hon börjar bara tok smacka när hon kommer till mig
=ge mig käk nu!!!!
:)
det tycker jag är grymt orättvist, alla barn här hemma är pappagrisar
*dags att börja jobba så jag också blir saknad!!!!!!*

nej nu e dödligfångst strax slut
och jag orkar inte kolla på heros heller
jag ska pluppa i säng

en fråga bara
någon som vet , vilka djur som äter skator mitt ute i skogen???
flera gånger har jag hittat skat rester på stenar
haha
säkert nåt lo djur
som sitter uppe i träden och spanar in en när man flänger runt där inne
-mmmm vilken fet saftig middag som är där då ,
men lo djur är skapligt skygga har jag för mig, så inte allt för orolig för dom
men de fin fina björnspåren man träffar på ibland , ja de gör så man får gåshud
för det är min värsta mardröm.......
tur man har sin lilla hjälte med sig varje gång då.....

fast nu är det ju livsfarligt ute i skogen
nu när jakten satt igång
det brukar ju stryka med nån svampplockare då och då vid jakt :)
dags att slänga på sig en gul väst kanske.... hmmmmm
eller så säger vi att svamp säsongen är slut.
tror det är enklast.....

pizza gubben vart ju nöjd idag iallafall :P

nej jag bara skriver galet nu känner jag
sov gott ni där ute i vimmlet


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: