sliiten

åh det tär på en med teorin, bara 2 v kvar då :)
idag har bara jag och lilltrollet degat framför tvn...
hihi har hittat tecknet för troll, måste få ihop det med lilla :)
får bli alinas personliga tecken lillatrollet .....
hon är ju mitt lillatroll <3

hugos märken som han hade igår var som bortblåsta
men men kan ju alltid hoppas att de får vattkoppor
så vi får det gjort,,

lillsnuttan är snuvig idag för första gången på evigheter
men vädret håller ju på att slå om helt,, frost överallt imorse
inte ett dugg avis på karln som for med moppen till jobbet
svinkallt

åh ska boka in resten av lektionerna jag har kvar imorgon
ska ta så tidigt som möjligt, så kent kan åka och jobba efter lunch
och tar det längre för mig, ja då får vi köra på så ett tag
men fan va dyrt det är
en körlektion 720 kr ,, ja det är väll värt det i slut ändan

nu ska jag fortsätta glo på tv med den lilla

Postat av: Johanna

Oj vad dyrt det va lektionerna är mycket billigare i sundsvall, lycka till iaf/ Johanna

2009-09-29 @ 17:58:52
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

De va sjukt dyrt. Inne i Sundsvall kostar en lektion ca 450:-. Ett tips Linda! Sluta informra folk om hur det går med körkortet. Gör det i smyg istället, så slipper du ha press på när du ska göra teorin och uppkörning. För då sitter alla med "förhoppningar"..

2009-09-30 @ 16:59:52

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: