slut

snart så va ännu en helg snart slut då....
sitter åh glor på unga mödrar på 5an just nu
eller min man gör :)

så var man ut förut med huuugooo
vi fick ju ihop en hel del!
få se om man får ihop några kronor...

funderar på om man ska göra kantarellstuvning
till ikväll
karln vill ha smörstekta på hård macka
hm har fått han att gilla kantareller......

gött seru som karln alltid säger

sen så fick man ju fiiiin besök idag....
utav hon den allra bästa <3
sen va jeanette och karlarna deras med oxå..
trevligt trevligt....
neo körde väll pip och gnäll hela tiden
lekte lite då och då med mathias....
men han pep mest

ska sluta irritera mig på dig
men längesedan jag va så här irriterad på någon
.....
men nu e det slut på det....


dags att rensa lite svamp då
har ju en del på bron min :)

jag vet att det är ett j*vla svamp tjat i bloggen min just nu
ska sluta haha

hörs och störs


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: