söndag....

= helgen slut *jävla skit*
imorgon imorgon får man domen då!!!

värsta man kan få höra
-oj då ,lång paus sen säger han
här behövs det nog typ 40 körlektioner
för du sög totalt!!
nästa år kanske du fixar det
men det lär nog ta ett år :)
hahaha

så har man varit duktig och pluggat hela helgen lång
fatta mer än jag trodde
och nu så förstår jag hela vitsen med höger regeln och total vikt :P
lite seg jag men men nu sitter det iallafall....

tur man är lite äldre och klokare denna gång då :):)
*fick man in det oxå*

fick hem 2 uber nöjda och helt slut körda barn då.
den super trotsiga 6 åringen *hugo* hade visste tordas tagit hål i örat.
fick se det på film :)
för om storasyster tog hål när hon var 3 i båda öronen
så var det hela rätt självklart att han som 6 skulle tordas,
inget snack om saken.....
så duktig så, rörde inte en min när hålet togs
sen direkt efter det är klart, tar han fram sin plånbok
och ska betala, för han kan allt han!!
speciellt om storasyster kan, då kan han det också om inte bättre :)

sett vargar och älgar ,,ätit äpplen och kollat in gamla leksaker
de hade kört hårt hela helgen..

mannen och neo tog en lång promenad idag .....
dom kom hem , neo åt lunch la sig och vila
sen väckte vi han och tog en svängom i skogen bakom oss
fynda lite trattisar och svettades bort nått kilo
då jag hade mini trollet i bärselen....

Alina kallas numera mammas lilla troll
för hon ser precis ut som en liten trollunge :)
med raggar rand mitt på huvudet
så söt så.....

nej nu ska jag föna håret torrt
*annars är det blött imorgon när jag vaknar?*
sen blir det till att inta planläget
för imorgon kommer det ske många saker på samma dag....

som alltid lyckas jag boka in en massa på samma dagar :)

hoppas ni haft en trevlig helg
och så ser vi fram emot en lovley vecka

Postat av: Idun

Körningen ska nog gå bra ;)

själv har jag glömt bort vad totalvikt är och vet väl vad högerregeln är, men använder den inte så ofta ;P

Kram

2009-09-20 @ 22:37:51
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: