trött

och sliten :(
lite halv dryg dag idag
men men man ska väll ha sånna oxå....

hela helgen fullbokad...
men som det ser ut nu så skippar jag marknaden
ska iväg åh samla in pengar istället :):)

och klart tvätt grejen brakar ihop
den jag hänger all tvätt på
fan lite less jag vart

men får väl gå ned till stora tvättstugan
åh låna torktumlaren då.......

åh f- kassan
får vem som helst jobba där eller??
surra med någon idag för det hade blivit fel
i en del papper som dom skickat ut
ang vård av sjukt barn!
sen efter en timmes samtal
så säger hon att nu e allt som det ska
visst visst
1 timma senare ringer det någon
där ifrån för den andra jag prata med hade fyllt i fel
ja men nu ska allt vara som det ska!!
suuuuuuuuck!!

nu har vi skrapat ihop tolv det borde väll räcka???
men men får samla in mer
:)
jag ska fixa det denna gång!
inte lägga av mitt i :P


Postat av: Michaela

Det är klart att 12000 räcker, jag klarade det på under 12000 då borde du också göra det. Jag fick ju tillbaka pengar från körskolan dessutom.. :O)

2009-09-03 @ 22:45:29
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: