varmt

och svettigt vart det så här på morgonen...
klädde på mig lite för mycket när vi skulle gå
*neo i vagn och alina i bärsele*
sen fick jag för mig utav någon dum anledning
att sätt på mig mina halvhöga stövlar med klack....
*bara för att jag äntligen kommer i dom igen*

mina fötter har äntligen gått tillbaka till sin vanliga storlek
tog bara en så där hundra år känns det som...
men nu äntligen har jag st 39 igen :P
*jag vet bigfoot*

men iallafall kom upp på stor barnens skola
surra med alla man träffa där, hugo visade stolt upp sitt öra
så nu lär väll fler än vanligt fråga chans på han  då :)
*förra veckan var det 4 tjejer som slogs om han :)*
populär kille....

sen ned på neos dagis lämna av han där
han hoppar glatt till fröken och vinkar hejdå till mamma
skönt det inge grin och gnäll

så nu ska jag läsa lite till
kolla så man har koll på vägskyltarna
sen så far jag!!
mannen kommer hem och tar minitrollet och resten av ligan lite senare

få se om man blir fattig eller tokfattig idag då :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: