What the f?????

vart kommer alla  äckliga små kryp ifrån????
getingar som prompt ska in innanför ens dörr..
äckliga små blommflugor som helt plöstligt finns i mitt kök..... ?
öh vart kom dom ifrån? igår fanns dom inte idag poff en arme kändes det som.
nej men 5 st som jag snabbt döda....

finns det något jag verkligen hatar så är det just små kryp av alla de slag
blä...

åh tror jag måste skriva om ena pappret jag skrev igår
*mutter mutter*
tror jag måste skriva i mer formell form *suckar djupt*
fast man kan kanske blanda.
äsch har bara en si så där 100 papper att leta fram sen kopiera
allt ska vara färdigt innan den sista september....

men visst
allt på en gång varför inte.....
och idag hade man fått pengar också tydligen...
tog bara så där 2 mån men men bättre sent än aldrig
så det tackar vi för

nu kom mannen min så jag får skriva mer senare
alina är super kinkig, hon är inte piggelin alls
hugo är lite bättre,huvudvärken har släppt nu iallafall
skönt det

Postat av: Maria

Haha, ja då är det illa:P Men jag tror dom tar så dåliga bilder för att dom tycker att man är fin i alla dåliga vinklar;)

2009-09-10 @ 09:22:30
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: