bad

idag så for jag och Iiiina iväg till huddik
bada i bassängen och vilken livlig liten dam detta börjar bli
från att typ bara flytit runt till att sprattla runt som en liten toka :)
idag satte de på henne tyngder på benen , hon sparkade och hade sig , skrattade åh dona
kolla stenhårt på sjukgymnasten när vi sjöng ....
efter 20 min sa vi tack
då började pipet komma? och våran Iiiina som aldrig piper på det sättet.

så vi avslutade med att flyta runt lite lugnt
upp tvättade av oss, på med iiina alla hennes saker sen i i stolen medan mamman
klär på sig... vem sov innan jag klätt på mig?

åkte hem , svängde förbi gubbens jobb
bebis sov mamma stod och kolla på alla som jobbade hårt i solen

åkte iväg in på affären ,
sen idag gjorde jag något som jag ångrar
varit röksugeni flera dagar
och vad gör man??? jo röker en cigg
sen mådde ju jag illa och spydde

klart man ska röka etfer 3 mån uppehåll
varför inte?
så nu mår jag tok illa , men e sugen på en till :(
fy vad leee man blir
men men ska ta en tabblett idag

hela helgen tokbokad......
och vi måste åka hem på lördagen?
då chloe ska uppträda i kyrkan på söndag.
i hassela dessutom

aah en liten snabbis från oss...

benen åt alla håll och kanter :)


Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

haha fy fan va sött!!

2010-04-27 @ 00:43:52
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: