Ny favorit

precis en ny favorit rätt har den lilla sessan i familjen skaffat sig...
då baby gröten tog slut , så gjorde mamman lite manna gryns gröt istället
haha
har aldrig sett en sådan lycklig tjej nån gång
det gillade hon enormt mycket.

så ja nu får hon mannagrynsgröt på mornarna
så så nöjd över det är alina....

haft några sjuka dagr här hemma
men nu börjar vi alla må bättre

lillbror kom ned idag (han den yngsta)
sen fick man höra vid bordet om att sacka
han vart minsan morbror när han låg i mormors mage :)
den ni !!! (chloe e född 4 mån tidigare än han)

just nu är jag lite halv sur
för namnet är ju faktiskt väldigt likt vårat.
visst visst jag ska inte gnälla
men när vi valde namn och berätta till alla var det ingen som sa något....
men när nu detta namn är väääldigt likt vårat
då kan man ju börja undra

visst bitchig jag e nu va, vet inte ens om du läser denna blogg
men vem bryr sig?
nu fick du ju nå mer åh gnälla om i så fall
.........

fått en massa samtal idag?
först från huddik där man sökt jobb
få se vart det slutar då
då hon skulle ge mina uppgifter till en annan grupp, då den gruppen bara har natt tider.....

sen från kronokalle, alltid lika trevligt med deras utvärdering
men bilen min var inget utav värde
hahahahahaha hon fick mig ju att skratta ju
huvudsaken det :)

fk ringde också, han var trevlig han med, tusen frågar han oxå
och tusen råd till hur man skulle göra vid ett eventeullt avslag
som jag tror vi kommer få då hon e för liten än

men men fått en massa gjort iallafall....

jo tror ni inte fyllningen på min tand lossna i helgen igen då?
fick inte tid förens på måndag nu ju
suck juck.........

men men what to do......
lös tänder va det va !!!!!!!


så en snabbis från mig

tjingeling

Postat av: josse

Du får skälla på fastern för det var hon som råka nämna att det var fint =(

2010-04-07 @ 00:59:41

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: