produktiv

idag är en sån där linda-kan-göra-en-massa dag ....

gjort en hel del
fick för mig att baka syltkakor
men efter jag knådat ihop degen
så insåg jag att sylten var slut

för lat för att klä på alla barn och åka på affären
så kokade jag ihop min egna blåbärs sylt den vart super god ....
så blåbärssyltkakor e färdig här hemma
goda vart dom

idag blir det köttfärs limpa....

bytt gardiner och donat på :)

hunnit träna har jag oxå gjort

nej bäst att passa på medans man har tid att gör allt sådant här husligt
snart e man fast i jobb karusellen igen


nä plocka ut de sista kakorna ur ugnen och slänga in
köttfärslimpan i ugnen då...

sen blir det ut till gubben som jobbar sent idag

tjingeling

ok jag kommer aldrig bli en proffs fotograf -jag vet

kakor före


efter


sylt kladd :):)

aah jag vet skiiit snygga burkar va :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: