tungt

har det blivit för den lilla sessan här hemma
tjock hostan har anlänt som ett brev på posten
och hon låter nu igen i andningen
se fort det gick...

ska väll ringa nu på förmiddagen se vad dom säger
för sämre vill jag ju inte att hon ska bli ....

det tycker jag dom inte borde vilja heller
men om samma dr jobbar idag så kommer hon ju höra stor skillnad...

men tänkte på det igår
dom kanske har någon anna medicin
då hon alltid får en tjockhosta?
kanske e den som gör att hon väser så?
äh vad vet jag .. överlåter sådant åt dom kunniga...

hm beställt blöjor idag oxå
elelr gubben fick ringa in idag
tråkigt att bara kunna ringa efter blöjor va:)
men liiite lyx kan man få ha

ringde dom med sjukresor igår
då det stod något att nån dr va tvungen att skriva under
surra med en tant där
som först sa att jag behövde intyg på att vi inte kunde åka buss...
jaha men kan hab skriva ut det då .. undrade jag.
jaha tillhör hon habliteringen?? fick jag till svar
jo hon har ju downs sa jag
nej då behövs det inget intyg , hab barn får åka bil

tack tack , så 1800 får man betala själv
sen resten får man pengar då
så man kanse får in nån hundring då
alltid tacksamt det
för det går ju åt lite bensin när man åker in hela tiden

haha visste vi åkt in många gånger
men att vi haft 47 olika möten ang alina känns lite hel galet
:)
älskade lilltjej

så få se hur denna dag blir

Postat av: anneli o embla

usch då va jobbigt för henne o ha sån tung hosta:( hoppas hon blir bättre!! jisses så stor hon blitt:D sötnosen då!! hon är ju dööösöt ju!!:) kramis

2010-04-29 @ 10:23:33
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: