:)

en sak jag märkt med alina är att
det hon vill göra gör hon ,det som intreserar henne , kan hon nästan bli besatt av
men det hon tycker är dö trökigt det skippar hon helt ?
någon som upplever samma sak???

alina är tok intresserad av katterna , hon förföljer dom , tecknar katt
och ska pussa dom......
att sen lyssna på när mamma ropar att vi ska tvätta oss eller liknande
då drar hon järnet och blir super sur, sitter tyst i sitt hörn
(medans om man frågar vart katten är så pratar hon högljudt)
;)

är det så ???

god fortsättning på er alla

Postat av: Anna

Nu har ju jag inte lika många barn som du :) så vem är jag att tycka egentligen, men är inte alla barn så? Båda mina är det i alla fall. Skillnaden mellan M & L är att det är lättare att "prata" L till att göra det han inte vill. M är ju svårare på det viset, och så har han en järnvilja. Vill han, så VILL han. Vill han inte, så vill han INTE. Ungefär som din Alina. Tror jag.

Men om det är DS-specifikt eller ett arv från M:s mor :) det vet jag inte.

2010-12-26 @ 22:28:09
URL: http://iannashuvud.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: