en liten update

igår så var jag och alina till bvc
på 8 månaders koll
och testet dom gör med att plinga vid varje öra
och hålla fram en sak för att se om de tar den och byter hand osv
det testet klarade damen super bra
mamma linda vart stolt som en tupp

sen kom vi till vägningen
suck är det enda jag säger
för hon har gått ned hon väger 6,7 kg nu ?
så  kan man bli gråhårig så är det nog över det
men sen hon fick cortisonen har hon ju blivit ännu mer rörlig
så nu fick man blanda i mer fett i alinas mat
bra bra nu ska här has i smör i gröten och creme fracihe i såser
u name it dags att feta upp dottern lite :)

men hon var hela 66 cm lång.....
woho
hm fått reda på varför man inte ger tillväxt hormoner till ds barn
så nu är mina frågor slut till alla doktorer :P

just ja alinas ämnesomsättningsprov svar hade k ommit
och allt ser normalt ut
här hittas det inga fel heller
(nej vänta tills vi varit på öron där kommer det hittas fel tro mig!!)


fan vad skönt, öron bokat och tal och svälj lär väll dyka upp en remiss när som därifrån oxå
men en stor sten har flyttat från fam pettersson
för nu är vi inne i systemet på allt
nu kommer kallelserna när det är dags igen
man slipper tänka på så jävla mycket (ursäkta språket)
skönt skönt

idag då?
hugo ska väll till en kompis
jag och de små ska väll vara hemma
och dega
tror jag
pappan jobbar ju till sju så jippie

tjingeling

sötast

Postat av: Mary

Sötpropp :-) Vad bra att det inte är något fel på ämnesomsättningen och jag tror inte att de hittar något fel när öronen kontrolleras.

2010-02-18 @ 14:58:42
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Josse

Fasterns go prupp :P pruttar stolt med munnen :P

2010-02-18 @ 20:42:26

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: