Sökt Jobb

det har jag ägna tmin morgon med...
skicka in mitt cv och personliga bre vlite här och var
men som sagt jag kan ju bara jobba nätter och helger
så få se om någon hör av sig :)

visar sig.......

ska väll skicka in till huddik oxå... :)
men nu har man sökt på lite andra grejer
som maninte jobbat med förr....

lite variation i det hela ......

dag 3 helt utan ciggaretter och idag har jag inte ens tänkt på det
inte sugen alls längre
fy vad skönt

alltså 25 minus i imorse och snön öste ned????
jag har fått för mig att det typ inte KAN snöa när det är så kallt
men tjii fick jag det kan det visst.....

vad gjorde hugo igår då????
satte tungan mot balkongräcket
6 år och var tvungen att testa
så ja blodet rann och tungan vart 4 gånger så stor
idag hade han bara lite ont
<3 inte lätt
hugo med super svullen tunga et tunder att den fick plats i munnen igår



nu ska man klä på sig själv och mini hämta hem neo bus
som nuförtiden kan öppna all dörrar som finns  här hemma :(
han har vuxit igen den lilla busen st 92 sitter perfekt????
så nu hoppas vi att han stannar på 92 ett tag till......

nej klä på oss var det

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: