träningsdags

idag fick mamma linda ett överaskande besök :)
halvdan och rufsig i håret öppnar man dörren
och där står alinas sjukgymnast ...
hihihi
men nu är det ju inte mig hon kommer för att spana in så :)

ja hon kom in i den härliga röran
tur det e rent under alla prylar som ligge rpå vårat golv =leksaker
:P

japp japp alina ser mycket bättre ut sen cortisonen
men hon är svag vid mage och rygg
hon förstod vad jag menade
(mamma linda lämnade i mån ett hysteriskt tal svar :):) nerå men lite frågor hade jag)
så nu ska vi få börja simning vi med ....

ska väll börja om någon månad
niiiice
mamma linda måste inhandla en stooor baddräkt då
hahaha
för hur lite jag än äter så är vågen inte min bästa vän
igår visade den hela 90 kg
orkar inte ens bry mig mer
men att sluta röka strular ju till kroppen med

men japp tjockis det är jag :(

nu ska jag ta hand om 2 griniga bebisar här
trötta
få se om neo ska vila innan vi far till pappan

Postat av: Mary

Mysigt att få bada lite men förstår hur du känner med baddräkten, det är verkligen inte mitt favoritplagg heller... Stärker de upp mage och rygg om de "simmar"? För då ska jag oxå få be om att få börja bada lite trots baddräktsskräck ;-)

2010-02-12 @ 09:10:54
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: