en händelserik dag

idag har vi hunnit med en hel del

tog en sväng till pulka backen
spenderade några härliga timmar där

kom hem svettiga och danna..
jag lämnar av alla hemma och far iväg och parkerar bilen
när jag kommer hem möts man av stooora tårar
neo hade gått upp för trappan och halkat till
då hade pappan lyft upp han i armen så han inte skulle trilla och slå sig

efter det hade neo ont i armen
så jag och neo for in på akuten
1½ timma senare var vi på väg hem , hela igen :)

ett ben vid armbågen hade hoppat ur led (i underarmen)
doktorn fixade till hans arm
han fick lite alvedon , sen gick vi till väntrummet igen
15 min senare började neo använda armen igen

tydligen väldigt vanligt att detta kan ske


så kom vi hem
neo kinkia sig lite inför pappan
sa aj och så där

men men nu har vi ätit tacos eller för en timma sen
neo ligger och sussar söt
alina äter välling jag muppar här....

hoppas ni har haft en underbar dag


Postat av: Annika

Va söt hon är lilla Alina. Dom andra barnen med förståss. Fick en Leia med DS i Augusti, det är så roligt att se andra små gullisar med DS. Det blev tacos för oss också idag. Och vi var på väg till pulkabacken men det var så skita-kallt så vi hamna hos syrran istället. Det var där vi fick tacos. :) Ha de bra!

2010-01-03 @ 00:17:17
URL: http://blogg.flaxar.se
Postat av: Hanna

stackars liten! =( tur att inget var brutet iaf...



sötnosarna! ^^



god fortsättning, kram hanna!

2010-01-04 @ 21:16:23
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: